torsdag 21. juni 2007

Trives på jobben =)


Nå har jeg jobbet ca. 2 uker hos "Annen Etage" på Røa, og jeg trives så langt veldig godt! =D Arbeidsoppgavene er varierte: Jeg pakker ut og prise varer og ekspederer kunder. Av og til vil de kanskje ha kvernet kaffe eller en voksduk jeg må klippe til, ganske ofte må jeg pakke inn gaver (noe jeg begynner å bli ganske flink på nå) og ellers går jeg rundt og fyller på litt i hyllene eller rydder litt. Jeg lærer fotsatt stadig vekk noe nytt, så det er ganske spennende! =)

I morgen drar jeg på konfirmantleir som leder. Da skjer det litt av hvert: alt fra ballspill til rolige stunder i kapellet, bading, mat og søvn (forhåpentligvis :p) og annet morosamt. Det blir faktisk min 5. leir som leder, jeg begynner å bli gammel! :p

Jeg har også fått muligheten til å dra på Knatten i år også! Fikk ferie akkurat i Knatten-uka!!! Perfekt =D Gleder meg masse, det skal bli deilig!

Ingen kommentarer: