mandag 28. april 2008

Innspurt før eksamen



Nå er det en uke igjen til eksamen begynner, og jeg er ferdig med pensum i tre av fem fag (matte, refraksjon og fysikk). Har forsåvidt vært gjennom biologi også, men ikke med lesing, men derimot oppgaveløsing. Men jeg er på ingen måte ferdig med forberedelsene. Nå må alle notater leses og læres. Her byr fysikken på en stor utfordring!

Det blir mange timer og lange dager med lesing, og fem eksamener, før jeg kan ta en velfortjent sommerferie (med en del jobbing, noe jeg gleder meg til!).

Jeg har forresten kjøpt meg en ny bærbar mac, en MacBook, fordi den gamle tok kvelden. Min kjære bror hjelper meg med å få ut innholdet fra den gamle =) Det skjer ved hjelp av trykk fra et stuebord :p


1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg synes det ble ganske bra med stuebordet jeg :p Det er ikke den ting du ikke får hjelp til av Guugel :D I utgangspunktet ville en skrutvinge gjort jobben bedre, men fordi vi ikke har det, og jeg ikke gadd å sitte med foten/armen pressende ned på maskinen ble det stuebordet :D Det meste av innholdet er reddet forresten!