torsdag 10. desember 2009

Pust i bakken.


I dag hadde vi andre eksamen (av tre), og det er en hel uke til den neste (og siste!). Derfor har jeg bare slappet av, hamstret mat til siste innspurt av eksamensperioden og ordnet et par julegaver. I tillegg har det vært filmkveld og jenteprat i Frogs vei. Altså en herlig og avslappende dag fra stress og mas!

I morgen blir det rødvinsgløgg og litt mer jenteprat (tipper jeg hvertfall) - etter litt lesing.

Har forøvrig fått 4 av 7 hjerter på Yezz julekalenderen min, så da er jeg 3 hjerter fra å vinne 500 kroner. Spennende! Jeg pleide aldri å vinne før, men kanskje flaksen har snudd? Vant på loddtrekning på kro for en stund tilbake, og du verden så glad jeg ble :)

Vinnerloddet?

Premien fra loddtrekning - Julete med tesil og kopp til

Ingen kommentarer: