søndag 7. februar 2010

Hemsedaltur :D



Jeg er tilbake etter en herlig helg i Hemsedal!

Vi reiste oppover etter skolen (vel, jeg hadde fri..) på fredag og kom frem i 20.00-tiden. Vi fikk satt fra oss tingene på Staven og Totten apartments før vi gikk i gang med å bli litt bedre kjent med hverandre og stedet.

Lørdag var det tid for å utforske bakkene, og nybegynner som jeg er, holdt jeg meg til de grønne løypene ("veldig lette"). Det var utfordring nok for meg. Nina holdt seg til de grønne, hun også, og vi har kjørt sammen i et behagelig tempo begge dagene. Det ble en del ploging, men prøvde meg på litt ordentlig kjøring også :)


På søndag, altså i dag, måtte vi sjekke ut av leilighetene kl. 11.00, og deretter gikk turen til bakken igjen. Nydelig sol, blå himmel og herlig natur! :) Vi var ganske slitne, men vi fikk kjørt en tur ned fra Tinden-toppen likevel.



Jeg har vel ikke blitt så mye bedre på ski siden sist, og Hemsedal er kanskje ikke stedet for nybegynnere, men det har i det minste vært en herlig tur!

1 kommentar:

Linn Mette sa...

Så utrolig herlig ut disse bildene og så vakkert lys som det var:)