mandag 10. desember 2007

2 down, 2 to go..


Er nå ferdig med to av dette semesterets fire eksamener, visuell og geometrisk optikk. Jeg sitter med en ganske god følelse når det gjelder begge eksamener, og jeg håper karakteren gjenspeiler den følelsen! Resultatene kommer vel i juletider en gang.

Akkurat for øyeblikket sitter jeg og leser til torsdagens eksamen, biokjemi. Cellens oppbygging, karbohydrater, proteiner, nukleinsyrer m.m. Ikke akkurat det faget jeg har størst interesse for, men må man, så må man..

Jeg gleder meg i alle fall vanvittig mye til å bli ferdig med eksamnene og ta juleferie. Det skal bli herlig! Det er godt at jeg har kommet meg halvveis gjennom strevet :p

Lykke til til alle andre som også sitter begravet i bøker om dagen! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, da blir det snart juleferie:-)