lørdag 19. juni 2010

Autorisert optiker på flyttefot!



Torsdag hadde vi vitnemålsutdeling, og familien min fylte en hel rad i auditoriet - veldig hyggelig. Jeg hadde 5 besteforeldre og mamma på besøk, og tante og kusine kom til kaker og kaffe. Det ble musikk, taler, vitnemålsutdeling og prisutdeling. Og det siste punktet var det morsomste, for jeg vant nemlig en pris: "Beste student", og like etter meg, vant mine gode vennine, Nina, prisen for "Årets forbilde". Da ble det mye smil og gledestårer.



Nå er altså det hele over, bachelorgraden er i lommen, og vitnemålet må passes GODT på (det får vi nemlig ikke utstedt igjen hvis vi mister det..).

Jeg er litt over halvveis i pakkingen, og i morgen bærer det til Oppegård (eller rettere sagt kjøres det) for å flytte inn i den nye leiligheten. Gleder meg til å komme meg på plass! Deretter begynner jobb på mandag kl. 10.00. Med andre ord skjer det mye på en gang!

Kryss fingrene for at alt går smertefritt! :) God helg!

3 kommentarer:

Steinar H. Gunderson sa...

Fremragende, intet mindre :-)

Camilla sa...

Tusen takk! :)

Malene Nyborg Hjelle sa...

Gratulerer så mye da :) Er jo kjempestas å være ferdig, å da samtidig få en slik diplom atpåtil ;) Jeg vil også ha :p hehe. Nei, gratulerer igjen - og lykke til videre :)