fredag 6. april 2007

Opplevelser i påskeferien


Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har stort behov for fri fra Fredtun, men det er jo alltid hyggelig å få tid til å treffe gamle kjente! Så i ferien har jeg tatt meg tid til det.

Allerede første kvelden hoppet jeg bort til Marit en liten tur, og det var koselig å se henne igjen. På lørdag feiret Cathrine 20års-dagen sin, og det var som alltid veldig hyggelig å komme hjem til henne. God mat og hyggelig selskap er to ting som møter meg hver gang jeg er på besøk der =)

Jeg har også møtt to venninner fra barneskolen - Anette og Marte. Anette gikk jeg på et langt cafe-besøk med, mens Marte overnattet. Marte og jeg var også innom slottet tre ganger i løpet av oppholdet for å se og hilse på kjæresten hennes, Eirik, som er i Garden.



Tid til en tur har jeg også hatt. Jeg undersøkte nye veier og nøt vårværet. Ellers har det ikke skjedd så mye, og jeg gleder meg til å dra tilbake til Fredtun for å nyte den siste tiden der!




Bilder fra da Marte var her:


Eirik i midten..


Vi fant noen nydelige solbriller på Wedins

Kjøpte kake på Deli de Luca, og jeg måtte dessverre betale for vannet også (for koppen..). Marte derimot, fikk den gratis. Den blå koppen er hennes..


Ingen kommentarer: