søndag 29. april 2007

Oppdateringer i massevis..


Ojojoj, nå er det alt for lenge siden jeg har blogget! Det har skjedd så mye, pluss at jeg ikke har orket å sette meg ned for å gjøre det. Men her kommer en oppsummering om det som har skjedd.

Det begynner å gå mot slutten av folkehøyskoleåret, og jeg har måttet tenke på hva jeg skal gjøre videre. Jeg har nå søkt på studier etter å ha bladd gjennom brosjyrene minst 20 ganger. På førstevalget står det optometri i Kongsberg, så får vi se om jeg kommer inn..

Uke 16 var den store konsertuka med besøk av tyske Daniel Benjamin (fantastisk musikk - kjøpte cd og fikk autograf), konsert med metal-band fra Bodø (en del tidligere Fredtun-elever) og bandlinjas avslutningskonsert. Det var utrolig kult å se hvor flinke de på bandlinja har blitt gjennom året, nå rocka de scenen alle sammen, men jeg syntes Hanna-Christine var den aller beste =) På søndagen var det tid for Talentiade, og det var mange flotte talenter å se. Alt fra "moderne dans" til fortelling og opera-latter. Men de som vant, var Inger og Elin med sitt fantastiske innslag av "When the saints" i ulike versjoner (engelsk, kinesisk, texas osv). Gratulerer så mye, det var vel fortjent!



Tirsdag 24. til onsdag 25. april dro klassen til Oslo. Der var vi i Operaen og så "Den Glade Enke". Varmt var det i salen, men forestillingen var flott! Jeg har lyst på sånne kjoler altså! Vi besøkte også Munch-museet og Kunstindustrimuseet og spiste og koste oss ute =) Overnattingen ble lagt til Vestre Frikirke, vi tåler da en natt på liggeunderlag.. (se flere bilder på musikklinjas blogg: fredtunmusikk.blogspot.com)

Ellers har årbøkene ankommet skolen, og folk er i full gang med å skrive hyggelige hilsener til hverandre. Jeg er allerede ferdig, ble ferdig med siste bok i dag (bøkene kom på onsdag, i dag er det søndag). Jeg har vært gjennom absolutt alle bøkene, både elever og personalet sine. Håper folk blir glade!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på du!
Bra at du har søkt på noe utdannelse! Tror mamma begynte å bli litt bekymret :p Nå kommer vi snart ned for å hente deg... Kos deg så lenge! Hej och hå ;)