tirsdag 8. mai 2007

Snart slutt... =(



Det går fort, fort, fort mot slutten av året nå. Allerede nå på lørdag dukker siste skoledag på Fredtun opp, og vi gleder oss ikke akkurat. Veggene, skuffene og skapene begynner å bli tomme for bilder, ting og tang, mens eskene fylles opp. Fremover venter vaskedager med diverse skrubbing og boning av gulv. Heldigvis skal musikklassen holde avslutnings-konsert i morgen (onsdag) så det blir litt koselig liv i leiren før vi reiser bort. På fredag blir det avslutning for oss på skolen, og på lørdag blir det offisiell avslutning med foreldre m.fl.

Det blir rart, tomt og trist å reise herfra. Jeg er så vant med å ha folk rundt meg til enhver tid nå, og det kommer jeg til å savne. Mange kan nok tenke at det vil bli deilig å få være litt i fred og, men jeg liker å ha mange mennesker rundt meg, jeg. Så nå er jeg veldig spent på hvordan tiden fremover vil bli, men det er HELDIGVIS ikke over helt enda! =)

Jeg skal prøve å nyte den siste tiden så godt jeg kan, og jeg gleder meg til å vise fram det vi har lært på konserten i morgen!

Ingen kommentarer: