tirsdag 15. mai 2007

Livet etter Fredtun..


Fredtun-året er over. Vi slapp ikke unna.. Det ble en tårevåt dag den 12. mai, og jeg vil helst slippe å gjenta det. Så nå må vi altså finne på noe nytt å gjøre.

Jeg har gjort et tappert forsøk på å skaffe meg sommerjobb. Hva skal jeg ellers gjøre i 3 mnd med sommerferie? I dag gikk jeg rundt i det meste av Oslo by og leverte CV'er til potensielle arbeidsgivere, alt fra klesbutikker og kiosker til brillebutikker (siden jeg muligens skal bli optiker). Håper det er noen som kan være interessert i å ansette meg. Må vel sende inn noen søknader også, tenker jeg.

En hyggelig nyhet fra dagen, er at jeg traff Ronja fra Fredtun =) Hun var ute i samme ærend som meg, får håpe hun har hellet med seg! Vi trasket litt rundt sammen og hadde det veldig koselig. Det gikk ikke lange tiden etter årets slutt at jeg traff henne, så dette lover jo godt. Tror jeg skal klare å holde kontakten med folk =)

En ting jeg ikke har vært så flink til siden jeg kom hjem, er å pakke ut. Rommet mitt ser ganske bombet ut for tiden, med esker, sekker og småting som flyter rundt. Ikke det at det er så stor plass å flyte på, men det meste av gulvet er dekket. Så jeg har en del jobb foran meg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Og ikke glem det gamle rommet mitt :P Det ligger vel en del av tingene dine der og?

Inger sa...

hahaha, jeg sleit så sinnsykt med å pakke ut! var liksom fullt mange steder jeg ville putte ting.
oi, strengt tatt står det vel fortsatt en eske på gulvet mitt. hm.
:p

Camilla sa...

Rommet mitt er faktisk nesten ryddet nå. Har dessverre en liten eske stående jeg også, men jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av tingene. Jeg har plass til å gå på gulvet i det minste ;)