lørdag 17. mai 2008

Endelig ferie =)


Nå er alle eksamener over, og jeg har ferie! Feiret med klassen i går, og tok en hyggelig lunch med Linda i klassen idag før jeg dro hjem til Oslo. Fikk innholdet fra den gamle dataen min fra broder'n og tilbragte noen timer hjemme hos ham.

Første eksamenskarakter har allerede kommet ut: en A i refraksjon =D Kjempegøy!

En ikke fullt så hyggelig nyhet er at boligeieren min antok at jeg skulle flytte ut, og at han derfor har leid ut hyblene til fire gutter nå... Kan ikke skjønne hvordan det går an å bare anta noe sånt og ikke spørre før han leier ut i hytt og pine. Så nå skulle han se om han kunne finne noe annet til meg, men han kan faktisk ikke kaste meg ut. Det er hans problem. Det eneste som er litt dumt, er at jeg ikke vet om jeg vil bo sammen med tre gutter til neste år. Så derfor må jeg sterkt vurdere å flytte på meg..

Jaja, orker ikke styre noe med det. Får se hva han finner ut av, og så får jeg vurdere å kikke litt rundt selv også.. Nå skal jeg hvertfall nyte morgendagen, regn eller ikke (forhåpentligvis ikke!)..

Ingen kommentarer: