torsdag 22. mai 2008

Eksamenskarakterer..


Dette er jo helt fantastisk! Det er 31 A'er i biologien i år og et gjennomsnitt på B! Skulle ikke tro det var mulig, men Trygve (foreleseren) er jo bare god da.. Jeg var en av dem som fikk A =) (ikke så stort når 31 får det :p men jeg er veldig fornød!) Så i år har det foreløpig gått veldig bra! Fikk jo som sagt A i refraksjon også =D

Neste uke blir det jobbing. Det skal bli deilig, for det er ikke så moro å ha ferie når man ikke har så mye å finne på.. Ellers blir det som sagt flytting rundt 12. juni. Har fått den nye leiekontrakten, meldt adresseendring til posten og må begynne å vaske ned her om et par uker. Har begynt så smått med pakking også. Nå er jeg nemlig gira på å flytte! Gleder meg!

1 kommentar:

Tore S.L. sa...

Hvis du har så lite å gjere kan du alltids sette deg på ein buss retning nord:P Eg har ikkje allverdens å gjere på sjølv, skjekk ut musikkbloggen forresten.
koskos