torsdag 19. juni 2008

På tide med oppdateringer..


Siden sist har det skjedd litt forskjellig. Var noen hos bestemor og Georg og nøt to båtturer i solsteiken. Det var herlig! Fikk fisk, litt farge, ble litt solbrent og badet.

En av to fisker jeg fikk.

Bestemor og meg =)

Deilig å bade!

Båten til Bestemor og Georg

Jeg har endelig flyttet. Siden jeg hadde bestemt meg for å gjøre det, ville jeg gjøre det fortest mulig - spennende! Jeg har flyttet til en av studenthyblene i Frogs vei (rett ved skolen), og her deler jeg kjøkken og stue med 3 andre (foreløpig bare en siden det er feire og folk bor andre plasser), men har eget bad =) Jeg er veldig fornøyd med hvordan hybelen ble da jeg var ferdig innflyttet, i tillegg til at jeg kommer i samme nabolag som mange andre fra klassen! Kjempekoselig!

Rommet mitt


Badet mitt =)

Ellers har karakterene ramlet inn, sakte men sikkert, og jeg har, tro det eller ei, fått toppkarakter i alle fag dette semesteret =D Helt fantastisk! Nå kan man vel si at jeg burde føle presset for neste semester, men det ordner seg nok.

Skal jobbe en del i sommer hjemme i Oslo. Det blir hos Optikus Synsam der jeg er ansatt på deltid. Ellers slapper jeg av og prøver å nyte at jeg har 3 mnd ferie før 2. året på Optometri setter i gang.

2 kommentarer:

Tore S.L. sa...

juhu i motsetning til han hinn som komenterte her, so vil ej grattulere dej me ny hybel. Og sei at ej me he fått mej bopel. flytta opp en gong etter den 10. aug. So då blir det bra.

Tore S.L. sa...

ser du me he bada i sommar ja, her me oss so he det blitt laga en ny badekulp der ej he låge å "sokla" hvis du forstår, elles so e det ikkje so mykje å fortelle om. Flytta en gong etter den 10.aug, so då e det berre å kome på besøk :D