søndag 3. august 2008

Knatten 08 - Graceland


Nå er jeg tilbake i Oslo igjen etter en helt fantastisk leir i Sandefjord. I fem dager koste vi oss i nydelig solskinn med masse bading, turneringer og verksteder av ymse slag, show, lovsang, bibeltimer, gode samtaler m.m. I dag, siste dagen, ble det regn, men det gjorde i grunn ikke så mye siden vi for det meste måtte rydde og vaske.

Jeg har kost meg massevis, og det har vært helt herlig med en så god ferie etter 3 uker med jobbing. To uker til venter før skoleåret begynner, så denne pustepausen var god å få.

Har blitt kjent med noen nye, veldig hyggelige mennesker og truffet igjen gode, gamle kjente. Dette var min femte Knatten-leir, og den var helt klart den beste. Jeg har både hatt tid til å slappe av og være gira. Det har blitt litt lite søvn, noe det alltid blir på leir, men det er verdt det.

God sommer videre, alle sammen!

Ingen kommentarer: