søndag 7. september 2008

21 år..!



I dag har vært en aldeles vidunderlig dag! =)

Den startet med at jeg fikk komme på frokost hos Nina og Kristian i klassen. Egg og bacon =) NAM!

Familien kom i 2-tiden, og det ble ganske fullt hus: Mamma, Helge, Thomas, Karoline, tante, onkel, Mari, Jonas og bestefar =) Vi spiste kake, drakk kaffe/te, skravlet og koste oss. Gavene var supre også: Stormberg-jakke fra mamma, Helge, bestemor og Georg, fin vår/høstjakke fra tante, onkel, Mari og Jonas, "Mac-veske" fra brodern og Karo, penger fra bestefar, gavekort på senteret fra Nina og Kristian og sist, men ikke minst - mikrobølgeovn fra mamma og Helge. Veldig fornøyd! Fikk alt jeg hadde ønsket meg og mer..

Etter kaker, dro vi ut og spiste middag på Kongs Kinarestaurant. God mat og hyggelig selskap!

Det føles egentlig ikke som om jeg har blitt noe eldre, men jeg har i det minste hatt en veldig koselig dag. Glad for at så mange kom og delte den med meg =)

4 kommentarer:

Panserlugg sa...

så koselig! og bra gaver da! :)

Camilla sa...

Ja, er veldig fornøyd med dagen =)

Sigrid sa...

ååh, gratulere me overstått dag Camilla! :) Høres ut som den har vært super :D Klæm!

Camilla sa...

Tusen takk =) Den var super ;)