onsdag 31. mars 2010

Abonnement vs. kontantkort


En lang, laaaaang stund hadde jeg kontantkort til min mobil. Ikke spør hvorfor jeg beholdt det så lenge, for det var absolutt ikke en god idé. Nå nylig (i julen), skiftet jeg over til abonnement, og etter det har mitt mobilforbruk sunket til 0 (null!) kroner i mnd. Det kaller jeg en god deal :)

Jeg er generelt ikke en storforbruker, og ringer ganske sjelden, så forbruket har aldri vært høyt, men nå er jeg jammen meg fornøyd :D

God påske - på Kongsberg snør det igjen..


4 kommentarer:

Panserlugg sa...

Skummelt å bli voksen altså! Jeg vil være evig student, hehe! Men nå har jo jeg en bachelor snart... skummelt! Har lyst til å studere mer da, vi får se!

Du er jo kjempeflink da, du får så gode karakterer og står på!! Jeg må ha nye briller snart, håper jeg får kjøpt de der du jobber da! ;)

Camilla sa...

Hihi, du kommenterte på feil innlegg nå, tror jeg, men koselig var det ;)

Du er flink du også Blir stadig imponert av alt det tøffe og fine du skaper! :D Vi får se hvor jeg får jobb da ;)

Panserlugg sa...

whops! ja jeg skjønner aldri helt kommentarfeltene innpå bloggen din, hehe. :D

jeg har kontantkort! ;D hehehe.

Camilla sa...

Hehe, kanskje litt forvirrende med den stripa mellom teksten og kommentarknappen.

Skift fortere enn svint, jente! Det er jo den verste formen for pengesluking :p