mandag 14. juni 2010

Leilighet :)


Fant ut at jeg enda ikke har blogget om leiligheten jeg skal bo i, så nå er det på tide. Jeg har funnet meg en ny (ingen har bodd der før meg) sokkelleilighet i en enebolig på Oppegård som jeg skal flytte inn i om kort tid - forhåpentligvis på søndag.

Den er veldig lekker, og jeg gleder meg masse til å komme på plass der! Utleierne virker veldig hyggelige, og jeg tror det blir en trivelig plass å bo.

Her er noen bilder:
Stua

Andre enden av stua. Soverom inn til venstre. Bad venstre dør og bod høyre dør.

Kjøkken m/komfyr, kjøleskap og oppvaskmaskin :D

Soverom med plass til dobbeltseng (som skal anskaffes!) :)

Stort og lekkert bad :D

3 kommentarer:

Panserlugg sa...

HALLO! Jeg bor i Oppegård og jeg kjeder meg!! Du SKAL få besøk! :D Ser kjempefint ut da, wow! :)

Camilla sa...

Hehe, bare å komme på besøk når jeg har kommet meg på plass.. ;) Flytter forhåpentligvis inn på søndag, men blir sikkert litt kaos en stund fremover :p Men du er likevel hjertelig velkommen, min gode venn! :D

Karen sa...

Freesht!