fredag 25. juni 2010

Livet i Oppegård


Da er en arbeidsuke unnagjort, jeg har kommet meg nogenlunde på plass i leiligheten og det er tid for oppdateringer.

Første arbeidsuke var ganske kort, bare jobb fra mandag til torsdag. Uken har gått med til å bli kjent med systemet og de ansatte, og jeg er blitt veldig godt tatt i mot! :) Jeg har foreløpig kun tatt en synsprøve, og det gikk sånn passelig greit. Litt nerver..

Hjemme mangler det føreløpig seng (sover på en madrass på gulvet, men 1,50-seng kommer på onsdag! HURRA!), vaskemaskin, fryser og bilder på veggene, men det er begrenset hvor mye en person kan få til når hun kommer hjem fra jobb og bare vil sette seg ned og slappe av. Det kommer, det kommer.


Jensen Nova Plus kontinental 150x200

I morgen er det tid for å reise tilbake til Kongsberg og vaske ut av den gamle hybelen. Håper det er fort gjort.

Som en oppsummering kan jeg si at det skjer litt av hvert om dagen, og at jeg trives godt her i Oppegård! Bare å komme og hilse på når det passer seg sånn :)

God helg igjen! :)

Ingen kommentarer: