torsdag 8. juli 2010

Hva skjer i Oppegård?


Det går lang tid mellom bloggpostene når man ikke har internett hjemme. Og pga en feil med en bestilling jeg gjorde, måtte jeg rebestille i går, noe som resulterte i at jeg ikke får det før om ca 3 uker! Offameg. Derfor sitter jeg hver dag i lunsjen og sjekker mail og ordner diverse ting. Litt klønete, men får dessverre ikke gjort noe med det.

Sengen kom heller ikke da den skulle. Jeg var blitt feilinformert, og sengen kommer ikke før i morgen. Jeg fikk heldigvis avslag da. Jeg slipper å betale for frakten hjem. Det skal bli godt å få den i hus i morgen. Da kommer også vaskemaskin og fryser på plass - min kjære bestefar skal hjelpe meg med å hente det i Ski.

Jeg trives fortsatt på jobb, men det er ganske rolig i ferien, så dagene går litt tregt. Da hjelper det på når man får besøk fra besteforeldrene som stikker innom butikken! Hyggelig :)

For øvrig tok jeg årets første bad i sjøen på mandag. Ingierstrand var stedet, og det var herlig! :)

God ferie til alle sammen som har det ;) Håper solen kommer tilbake til dere!

Ingen kommentarer: