fredag 23. juli 2010

Hurra for internett og Molde-tur!


Endelig har dagen kommet - jeg har fått internett hjemme. Nei, det er ikke det største som kunne skjedd i livet mitt, men du verden så mye enklere hverdagen blir! :) Nå slipper jeg å reise med dataen til jobben hver gang jeg ønsker å sjekke småting som når toget går. Og er det en ting jeg har lært i det siste, er det å sette pris på de små gledene i hverdagen...

... Jeg har nemlig lest en utrolig sterk bok de siste dagene. De fleste har sikkert hørt om Regine Stokke som fikk diagnosen MDS/AML (Akutt leukemi) som 17-åring og gikk bort 3. desember i fjor etter en lang og tung kamp mot kreften. Hun skrev, gjennom hele sykdomsperioden, en blogg om hvordan det var å leve med denne sykdommen, og bloggen er nå blitt utgitt i bokform, etter hennes ønske. Jeg har slukt den på noen få dager og anbefaler den til alle som trenger en påminnelse om hvor skjørt livet kan være - og om hvor viktig det er at vi setter pris på og gjør det meste ut av hver dag vi får. Deler av inntektene går til kreftsaken!


Jeg skal hvertfall nyte helgen - Molde-reisen står for tur. Gleder meg som en liten unge til å se Sahar igjen og til å oppleve byen og jazzen :)

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer: