søndag 25. juli 2010

Molde-tur :D


Vakker utsikt fra Molde by :)

Fredag fløy jeg med Norwegian til Molde med Gaute fra "Farmen" på min venstre side og en nydelig utsikt ut av vinduet til høyre. På flyplassen ble jeg møtt av Sahar som fortalte meg at hun hadde sett flyet mitt lande - hun bor nemlig rett ved flystripen..

En fantastisk utsikt møtte meg da jeg gikk av flyet, og den utsikten slipper man ikke lett unna i denne byen. Fjell og sjø så langt øyet kan se! Herlige omgivelser - og det var utrolig avslappende. I tillegg har solen skint hele helgen, så dette har vært en aldeles fantastisk frihelg! Hvem kan vel klage når man ser dette når man står opp om morgenen?

Utsikten fra Sahar og Ole Erik sin veranda

Molde-jazzen gjorde at byen var full av folk, men vi fikk absolutt tid til å slappe av og nyte livet. Krabbe, reker og hvitvin på verandaen til Sahar og Ole Erik på fredag (med nydelig utsikt) og jordbær, bringebær og øl på kaien på lørdag. Sahar har vist meg flotte utsiktspunkter og jeg forstår veldig godt hvorfor hun har bosatt seg der!

Sahar og jeg nyter det nydelige været

Deilig med krabbe og reker! Foto: Sahar

Bård koser seg også :) Foto: Sahar

Foto: Sahar
Mmm, jordbær!

Martin og jeg nyter en øl på en av båtene ved kaien. Foto: Sahar

Turist ved utsiktspunkt.. Foto: Sahar

Jazzen fikk vi dessverre ikke delta så mye på - billettene var nemlig utsolgt da vi kom frem lørdag kveld. Men jeg har hatt en flott helg, og jeg gleder meg masse til å reise tilbake om 2 uker for å delta i vielsen til dette flotte paret.

Nå er helgen virkelig over. Jeg reiste fra Molde i kort shorts og singlet, men ble møtt av regnvær hjemme i Oslo og måtte fort skifte til langbukse og jakke. I morgen er det tilbake på jobb. Det var hyggelig med sol og fri så lenge det varte :)


Her skal jeg bo når jeg reiser tilbake 6. august for å delta i bryllupet :D

1 kommentar:

joven sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.