mandag 19. juli 2010

Molde - here I come! :)


For noen år tilbake, tok faren min med seg med og broren min på turer rundt i Norge, men Molde har jeg aldri vært i. Da er det jo veldig greit at jeg har en god venninne som bor der, og som har lyst på besøk. Derfor retter jeg nesen mot Molde og tar en tur fra fredag til søndag nå til helgen. Da er det til og med jazzfestival i Molde, så det blir stas! Jeg gleder meg masse!!

På jobben går det bra. Jeg får tatt en par-tre synsprøver om dagen (ganske stille nå i sommer) og trives fortsatt godt blant mine medarbeidere. Jeg har også fått besøk i dag av mamma og Helge som kom innom. Det ble synsprøve og nye briller på mamma. Hyggelig med besøk :)

På fredag blir internett installert, så da slipper jeg endelig å ta med dataen på jobben hver dag for å få sjekket mailen. Det blir godt! :)

Ha en flott uke!

Ingen kommentarer: