søndag 15. november 2009

Avslappende helg


Etter travle dager har jeg endelig tid til å sette meg ned og blogge litt igjen. Den siste uka har vært på grensen til utmattende:

- Rapport som teller 20% av karakteren er levert
- Siste obligatoriske statistikk-innlevering er levert
- Fremføring av kasus (som teller 20%) er utført
- Synsfeltscreenings-oppgave er levert
- Labbok i klinikk (en haug med ulike tester må være godkjent for å få gå opp til eksamen) er godkjent og levert
- Hovedprosjekt-protokoll er levert

Nå var det jammen godt med helg!

På torsdag var det møte med Specsavers der vi endelig fikk litt info om denne kjeden. Det er som sagt ikke så lenge til jeg skal ut i jobb, så nå gjelder det å få oversikt over de mulighetene som finnes. Fikk et ganske godt inntrykk av kjeden, men det er nok Synsam som står øverst på lista.

På fredag var det konsert på La Place med Shoot The Breeze (og et oppvarmingsband: Molotow), og jeg storkoste meg på tross av et usedvanlig dårlig oppmøte (var vel 15 stykker i publikum til å begynne med). Jeg sto på første rad og digget. Jeg simpelthen ELSKER konserter! =)

I går var jeg først ute på en tur i skogen med to i klassen, og på kvelden gikk jeg ut og danset litt på byen. Heldig som jeg var, kom plutselig min kjære bror kjørende til Kongsberg, og jeg ble kjørt hjem. Deilig! =)

Nå er helgen snart over. Tiden flyr!

2 kommentarer:

Broren din sa...

Jeg er så snill

Camilla sa...

Jepp, det er du ;)