torsdag 19. november 2009

Klatring


I går fikk jeg invitasjon til å bli med på klatring med en liten gjeng. Jeg kunne jo ikke la den sjansen gå fra meg, så jeg slang meg på. Herrrrlig!

Innledningsvis må jeg fortelle at det er omtrent 10 år siden jeg nærmet meg en klatrevegg sist, og den gangen var det ikke noe jeg bedrev fast. Jeg er med andre ord ikke så veldig godt trent. Det merket jeg i armene i går, kan man si.

Jeg kom meg likevel opp to vegger, den ene litt lenger enn den andre. Jeg prøvde meg på en vegg med et lite overheng også, men det kom jeg ikke forbi denne gangen; det får vente til neste forsøk.

Moro var det uansett, og jeg gleder meg til neste gang! =)

Fotodokumentasjon mangler foreløpig da jeg ikke hadde med meg mitt eget kamera, men det ble tatt bilder ;)

Ingen kommentarer: