søndag 25. mars 2007

Moro-dager på Fredtun


Denne uka har vi hatt "moro-dager" på Fredtun, arrangert av våre kjære miljøarbeidere Bjørnar, Mia, Sissel og Sølve. Det startet med "Superheltdagen" på onsdag, "Funky Hair Day" på torsdag og "Kom som du våkner (men husk å ta på pysj først)"-dagen i går (fredag). Det var ikke så mange som var villige til å kle seg ut disse gangene (i og med at det var på dagtid), men noen spennende kostymer dukket opp!

Jeg personlig gjorde noe ut av alle tre dagene, og vant en pris for den siste dagen. Jeg ble den beste pysjeren ;) Jeg kom akkurat som jeg våknet - uten sminke og med bustete hår etter all hårsprayen dagen før. Det var deilig!

Her kommer noen bilder:

Superheltdagen:

Superkaninen.. Don't give up!

Super-Charlotte
(endelig fikk hun oppfyllt sin store drøm om å ha truse utenpå strømpebuksa..)


Funky Hair Day:


Katrine og Benedicte

Masse voks og hårspray må til...

Mia og Sissel

Vinnerne av denne dagen: Romkameratene Stefan og Tor-Andre


Kom som du våkner-dagen:

Jippi! Jeg vant en kvikk lunsj =)

Ingen kommentarer: