fredag 30. mars 2007

Påskeferie



Da har jeg kommet meg hjem på påskeferie, og pynten er på plass.. Jeg gleder meg til å treffe igjen venner og til å kose meg med påskeegget mitt =)

I det siste har dessuten våren virkelig begynt å komme, og det er herlig! Solen skinner, og det sosiale livet på skolen blomstrer opp igjen. Det har vært en litt innesittende vinter, men nå i det siste har vi sittet mye ute på tepper og spilt kort og gitar. Selvsagt har vi også tatt en tur til butikken for å kjøpe is - NAM! Så det var litt trist å reise fra skolen nå, men det fortsetter nok etter vi kommer tilbake også! Gleder meg til det!

Men i mellomtiden skal jeg prøve å nyte vårsolen her hjemme i Oslo! Håper alle får en flott påske! =)

3 kommentarer:

Ane sa...

du har herved blitt tagget/tikket/fått sisten osv...
for mer info sjekk ut sida mi
http://mittlivsomane.blogspot.com

Ane sa...

du har herved blitt tagget/tikket/fått sisten osv...
for mer info sjekk ut sida mi
http://mittlivsomane.blogspot.com

Ane sa...

oj, ikke meningen å sende to ganger...! kanskje du må skrive 12 ting da??? hehe! nei, hvem vet. tror ikke det!:-) god påske!