søndag 18. mars 2007

Solidaritetsløp i Larvik


I går hadde elevrådet stelt i stand til et løp inne i Larvik sentrum. Vi kledde oss ut og løp for å samle inn penger til et utdanningsprosjekt i Kenya. Solveig og jeg valgte å kle oss ut som to av guttene på skolen - Ole Petter (jeg) og Tim (Solveig). For første gang har jeg gått med bokser og skjegg i offentlighet (hadde selvsagt bukse også..). Her kommer bilde-bevis:

"Ole Petter og Tim"

Sånn ser vi da ut som gutter..

Ole Petter og meg.. Er vi ikke like kanskje?

3 kommentarer:

Marit sa...

HAHAHAHAHAAAA!! da jeg først kom inn på bloggen din tenkte jeg; Hmm, hvem er disse to kjekke fyrene her?? HAHAHAHAAA!! :D Gratulerer med blogg da;) Gleder meg til påske:D Stor klem!

Anonym sa...

Gratulerer med blogg, du er nå herved en av gjengen.

Panserlugg sa...

o lala, to heite fyrer på det nederste bildet! :P