onsdag 14. oktober 2009

Jobbsøking


I dag var 3.klassingene invitert med på infomøte og middag på Grand Hotel med Krogh Optikk. Der ble vi informert om at de gjennomfører intervjuer og ansettelser i løpet av november og desember måned! Med andre ord er det kort tid til noen i klassen faktisk har jobben klar til etter endt utdanning. Dette var litt av en "wake up call"; det er ikke lenge igjen til vi faktisk er ferdig og skal ut i arbeid.

Jeg må rett og slett sette meg ned og begynne å skrive og sende inn søknader. Men hvor skal jeg søke? Hvor vil jeg bo og jobbe? Det er et godt spørsmål.. Noen som har noen gode forslag?

4 kommentarer:

Unknown sa...

i London!! Eller Trondheim. :D

Nå har jeg ett spørsmål til deg faktisk! Du husker at skruen på brillen min falt ut? Vel, er om dagen falt den ut igjen!! :( Hva skal jeg gjøre? Tenk om jeg plutselig mister den, da er jeg føkked. :P

Camilla sa...

Veeel, London var kanskje litt langt unna. Hadde ikke tenkt til å flytte så langt.

Skruer er noe herk dessverre. Du kan prøve å klemme sammen skruefestet litt og legge inn litt skrue"lim", men dette burde du nesten gå til optiker for å få gjort..

Broren din sa...

Du kan bli min personlige optiker. Ikke det at jeg tror det blir så mye jobb på deg, og dermed heller ikke så godt betalt, men tilbudet står der ;)

Camilla sa...

Hehe, ikke det beste tilbudet jeg har fått, men det hadde sikkert vært hyggelig ;)