søndag 4. oktober 2009

Søndagskos.


Her sitter jeg en søndags ettermiddag og lurer på hva jeg skal finne på. Det er siste dag i ferien (eller studieuken om du vil), og det er relativt stille. Jeg har lest gjennom babybloggen til Marita som jeg jobber med, og du verden så koselig det er =) Blir nesten (men bare nesten) litt verpesyk av sånt..

Ellers er det ikke så mye å finne på. Snøen kom dalende i går morges, men den forsvant like fort som den kom da regnet dukket opp. Det er kaldt, vinden blåser og regnet faller. Det er ingen tvil om at det er høst (og snart vinter) på Kongsberg.

Nei, det eneste jeg kan komme på å gjøre, er å tulle meg inn i et teppe med en tekopp og se en koselig film. Det får bli denne ukens søndagskos. Senere i dag tenkte jeg å lage Bestemors kjøttkaker :)

Ingen kommentarer: