onsdag 21. oktober 2009

Oppgaver, oppgaver, oppgaver


Det er mye å gjøre om dagen:

- På fredag skal første utkast av protokollen for Hovedprosjekt (bacheloroppgaven) leveres.
- På onsdag skal gruppekasus (som teller 20% av karakteren i binokulært syn) leveres.
- Neste uke har vi i tillegg en praktisk test i oftalmoskopi (undersøkelse av netthinnen) og spaltelampe (undersøkelse av fremre segment) som vi får 5 minutter til å utføre hver del. Denne må jeg selvfølgelig øve til..
- Innen de neste 2 ukene (tror jeg, fristen er ikke helt fastsatt) skal vi også levere en oppgave i statistikk og en rapport i okulær biologi som teller 20% av karakteren i faget.

- Jeg er også deltaker i ikke bare ett, men to forskningsprosjekter som veilederne på skolen jobber med.
- Og sist, men ikke minst, skriver jeg på jobbsøknad og CV.

Med andre ord sitter jeg ikke mye stille.

1 kommentar:

Miriam Celine sa...

Hei Camilla! Ser ut som du har nok å ta tak i..du er god som får det til!!! ...og midt oppi alt sammen er superflink til å kommentere bloggen min, det setter jeg stor pris på!! Stoorklem til deg:D