torsdag 20. mai 2010

Jobben i boks, men er jeg optiker..?


Det skjer mye om dagen - og nå kom endelig en super nyhet (og en enorm lettelse). Jeg ble oppringt kl. 09.50 i dag morges, og Øyvind Krogh snakket til meg fra den andre enden. Han sa han hadde fått et godt inntrykk av meg på intervjuet og ville ansette meg i sin forretning på Ski Storsenter. Den beskjeden måtte synke inn noen sekunder før det gikk opp for meg at søknadsprosessen var over.


Krogh Optikk er herved min arbeidsplass og Øyvind Krogh min arbeidsgiver.

---

Men er jeg optiker..? Ja, jeg tror det. Jeg venter fremdeles på resultatene fra de to siste fagene vi hadde praktisk eksamen i, og regner med at de blir annonsert i løpet av morgendagen. Jeg har en god følelse på det ene faget, Okulær Patologi, og jeg møtte på sensor som sa til meg at det hadde gått bra med meg på hennes post (mer kunne hun ikke si). Refraksjon bør være i boks, da det er dette jeg skal gjøre i mange år fremover, så vi satser på at det stemmer.

Jobben har det meste av det nyeste utstyret innen optometri, og det virker som det er et høyt tempo og god oppfølging av de nyansatte (og nyutdannede..). Spennende! Jeg håper og tror at dette blir bra!

Uansett er det deilig å vite at jeg har en jobb når jeg går ut herfra. En god dag! :)

4 kommentarer:

Steinar H. Gunderson sa...

Gratulerer! Kanskje på tide å oppdatere bloggbekrivelsen, da =)

Camilla sa...

Takk :) Kanskje det.. ;)

Panserlugg sa...

Gratuleeeeeeeerer!!! Ski Storsenter er jo bare 15 min unna meg, prøver å få meg sommerjobb der jeg og! Kanskje vi treffes ;D

Camilla sa...

Tusen takk! Det hadde vært moro! :)