tirsdag 11. mai 2010

Optiker eller ikke?



I morgen skal det avgjøres. Da har jeg min avsluttende eksamen på optometristudiet, og etter i morgen har jeg enten bestått alle oppgaver og kan autoriseres, eller så må jeg komme igjen i august.

Du verden - så fort denne dagen kom! For 3 år siden stilte jeg opp på en ukjent skole med medstudenter og forelesere jeg aldri hadde møtt før, og nå har jeg snart lagt et bachelorstudie bak meg. Hvor ble det av tiden?

I morgen er altså dagen, og jeg har hjertet i halsen! Dagens muntlige eksamen gikk fint, men morgendagens praktiske eksamen kan by på stress og tårer eller en følelse av at tilfellene er velkjente og løsningene opplagte. Krysser fingrene for det siste!

Ønsk meg lykke til!

6 kommentarer:

Steinar H. Gunderson sa...

Lykke til! Du skal nok se (høhø) det går bra :-)

/* Steinar */

Camilla sa...

Takk! Det trengs!! Var mange frustrerte og stressa medstudenter som kom ut fra praktisk eksamen i dag.

Jeg krysser fingre og tær og putter hodet i fryseren..

Karen sa...

Dette fikser du LETT, Camilla! Det er tross alt deg det er snakk om. Skal tenke på deg! klem

Camilla sa...

Takk, Karen :)

Panserlugg sa...

lykke til! du er å flink :D ;D

Elisabeth Hurwitz Botner-Gravdal sa...

Nå er det uansett over, og jeg føler meg trygg på at du er autorisert optiker. Kjempestolt av deg! I tillegg til å være flink og pliktoppfyllende, er du ei utrolig flott jente! Stor klem fra Mamma