søndag 21. juni 2009

Bergen-tur 16.-21. juni




Tirsdag forlot jeg Oslo til fordel for "Vestlandets hovedstad", Bergen, og Norwegian sto for å føre meg dit. På tross av dårlige værutsikter, hadde vi mer sol/opphold enn regn, og jeg hadde en veldig hyggelig uke med Nina og Kristian.

 
Nina og Kristian i en av Bergens gater

Det har blitt shopping (kjøpte meg bl.a. ny klokke), gåtur opp Fløyen (tenkte vi skulle være litt sunne og gå i stedet for å ta Fløybanen), bading på Vestkanten kjøpesenters badeland, besøk av Linda fra klassen og typen hennes, Jørgen, og bytur for å kjenne på utelivet med dem. Siste kvelden gikk vi på kino, og da fikk jeg endelig sett "Menn som hater kvinner" - en veldig sterk og spennende film! I tillegg opplevde vi å måtte påkalle låsesmed fordi låsen til Ninas rom ikke ville rikke seg, og jeg måtte en tur til tannlegen da reguleringstrengen jeg har bak tennene oppe, løsnet litt. Det har med andre ord vært en begivenhetsrik tur, og jeg har kost meg masse!


Ny klokke

På toppen av Fløyen

Kl. 9.00 i dag gikk flyet hjem igjen, og ferien er herved over. I morgen er det tilbake på jobb.

Ingen kommentarer: