søndag 14. juni 2009

FERIE! =)


Fredag hadde jeg min siste dag i praksis hos Optikus, og nå er det klart for ferie og Bergen-tur. Jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går! Bergen - here I come! Det skal bli deilig å komme seg litt bort og treffe venner jeg ikke har sett på en stund =) I morgen skal det gjøres klart til avreise med pakking.

Har forøvrig fått en del kulturpåfyll den siste tiden, med to energifulle tensingkonserter og et dramatisk, men utrolig talentfullt teaterstykke med studentene ved NISS (Nordisk Institutt for Scene og Studio) der min gode venn, Fredrik, var med og spilte. Jeg må si jeg savner å delta. Går og traller litt for meg selv, men det blir ikke det samme som å opptre og synge ut for full hals på en scene... Satser på en liten Joysing-reunion om ikke så lenge =) Wanda og jeg, begge tidligere Joysing'ere, skal lufte idéen for de andre i morgen.



Ingen kommentarer: