mandag 1. juni 2009

Singellivet..


Det er ikke bare enkelt å være singel, og i dag var andre dag på rad at jeg ble sjekket opp mens jeg satt for meg selv i byen og prøvde å nyte solen. I går ble jeg sjekket opp av en fyr fra Irland som viste seg å være 18 år, og i dag var det en mann som var nærmere 50 år gammel som prøvde seg. For all del, det kan være hyggelig å ta en prat der og da siden begge likevel sitter for seg selv, men nei, jeg kommer ikke til å gi deg nummeret mitt, og nei, jeg har ikke lyst til å bli med deg noen plass. Ikke har jeg noe stort ønske om å møte deg igjen heller..

Er det virkelig ikke mulig å sitte litt for seg selv uten at folk tenker at man er et lett bytte..? Av og til synes jeg det er deilig å være for meg selv, og da trenger jeg ikke noen som prøver å snike seg innpå. Bare fordi jeg er alene, vil ikke det si at jeg er desperat...

Jaja, sol har jeg uansett fått, og praten kan være hyggelig så lenge det blir med det.

4 kommentarer:

Unknown sa...

haha, ekkelt med 50-åringen. :s men du er jo så heit Camilla, de klarer jo ikke motstå deg vettu! ;D

Camilla sa...

Hehe, noe sånn.. Det var forsåvidt hyggelig å prate litt med ham, men det skjer ikke at jeg gir nr mitt (eller annen personlig info for den saks skyld) til en som kunne vært faren min altså!

Unknown sa...

:) plutselig kommer det en du faktisk kunne tenke deg å ta en kaffe med!

Camilla sa...

Ja, vi kan alltids håpe =) Heter det ikke "alle gode ting er tre"? Så neste gang må det jo skje.. Hihi