tirsdag 9. juni 2009

Menns univers.


Tok meg en tur inn i "Menns univers" i "Woman" i dag, der Alex tester ut jenteting. Denne gangen sto spa på agendaen, og jeg må si det fristet! Det hadde vært himmelsk å bare legge seg til rette og få servert en full kroppsmassasje av profesjonelle nå. Det er ikke akkurat hverdagskost.. Mangel på penger og tid har dessverre en tendens til å holde en igjen. Kanskje jeg skal spare det til en dag jeg virkelig føler jeg fortjener det, som når jeg er ferdig med studiene til neste år..? Vi får se.

Det jeg egentlig skrev dette innlegget for, var månedens sitat i dette universet. Det må jeg si var ganske herlig: 

Kvinner klager ofte høylydt over at de bare får 85% av mannens lønn. Men herregud - de har jo sin egen lønn også! - Hans Höjer, oppegående svenske.

Ingen kommentarer: