lørdag 15. august 2009

Jeg får ikke sove..


Klokken er 01.00, og jeg gikk til sengs for 1 1/2 time siden. Den tiden jeg har prøvd å sovne på, har i stedet blitt brukt på å vri og vende både kropp og hjerne utallige runder.

I morgen skal familien samles og kjøre go cart i et 70-års lag, men jeg er typisk nok blitt satt opp til å jobbe.. Go cart'en starter på Kongsberg kl. 14.00, men jeg skal jobbe til 15.00 i Oslo. Med andre ord har jeg ingen sjans til å rekke det med mindre jeg får dra fra jobb i 12-tiden. Jeg har jobbet hardt for å prøve å få byttet det bort, men dessverre kan ingen andre jobbe for meg. Det siste jeg har lyst til, er dessverre å dra på jobb i morgen, men jeg har selvfølgelig ikke noe valg, spesielt ikke når jeg er så pliktoppfyllende som jeg er.

Jeg er så frustrert og skuffet over situasjonen nå at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg måtte bare få utløp for det på et vis, derav denne blogg-posten.

Det tar nok en god stund til før jeg får roet ned alle tankene og jeg faller i søvn...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så teit at ingen ville ta vakten din! Da hadde jeg også blitt utrolig skuffet... :(

Camilla sa...

Enig. Det er typisk min uflaks. Sitter på jobb i dette øyeblikk, og jeg er ikke mindre frustrert nå for å si det sånn. Om 15 min begynner moroa, og her sitter jeg...

Anonym sa...

Vi får prøve å gjøre det godt igjen så fort som mulig. Vi syns det var like leit som deg.
Bestemor

Camilla sa...

Ja, det må vi prøve på! Jeg vil virkelig ikke gå glipp av muligheten til å slå deg i go cart :) Glad i deg!