lørdag 1. august 2009

Knatten 09 - Faithbook


Mandag til fredag tok jeg turen til Sandefjord for sjette år på rad med SVURR (med et lite innslag fra Nordberg i år). Årets beste sommerleir - Faithbook - sto for tur, og det viste seg å bli en herlig opplevelse, som vanlig. Som regel pleier jeg å bli ganske utslitt av å dra på leir, men denne gangen var det bare avslappende og hyggelig hele veien gjennom. Vi var en ganske beskjeden gjeng når det gjaldt antall, men som alltid, var vi en "glad og munter gjeng" som vi synger i SVURR-hymnen.

Med "fellesmiddag, kiosk, turneringer og kveldskos" (SVURRere kjenner låten), kristent fellesskap og annen moro, koste vi oss i både regn og sol. På torsdag var det duket for festival, og tre band/artister (alle fra SVURR) opptrådte inne i storsalen. Super stemning og bra musikk.

SVURR er en herlig gjeng! Takk for turen! Sjekk ut bildene på bilder.knatten.com.

For de som ikke har fått med seg hva SVURR er, er det samarbeidet mellom Skøyen, Voksen, Ullern, Røa og Ris menigheter.

2 kommentarer:

Ensom Majestet sa...

Usj. Hadde jeg ikke jobbet den uken, skulle jeg slengt meg på ;)

Camilla sa...

Du får veldig gjerne lov til være med neste år, hvis du vil ;)