lørdag 26. september 2009

Høst



Den siste tiden har gått med til en del skolearbeid. Vi har hatt en praktisk test, og folk har endelig fått tildelt hovedprosjektoppgaver. Jeg har visst om min en stund siden jeg ble håndplukket, men det er spennende å se hva andre ender opp med også.

17. oktober skal vi ha Høsttakkefest med optikerstudentene, og jeg og tre andre i klassen gjør så godt vi kan med å planlegge festligheten. Lokale, buss og mat er ordnet, så nå gjelder det bare å finpusse på småtingene. Påmeldingen gikk over all forventning - engasjementet er stort! Plassene ble fyllt opp i løpet av tre friminutt, det er kun en ledig plass igjen. Dette blir bra! =)

Nå har vi allerede kommet et stykke på vei inn i tredjeåret, og høstferien/studieuken dukket plutselig opp. Jeg har ingen store planer, men hovedprosjektet må planlegges, så dagene fylles vel opp på grunn av det.

Ingen kommentarer: