onsdag 16. september 2009

Vannet i Frogs vei



Jeg er veldig fornøyd med å bo i Frogs vei, og trives godt i hybelen min, men det er en ting jeg ikke helt liker. Vannet her lever nemlig sitt eget liv.

Etter en lang og varm tur, er det godt med et glass ordentlig kaldt vann, men uansett hvor mange minutter du lar vannet renne, når ikke vannet en temperatur lavere enn rundt lunkent. Og motsatt ende av spekteret når du heller ikke til enhver tid. Som regel er vannet så varmt at du blir skåldet, men da jeg i dag skulle ta oppvasken, holdt det seg rundt lunkent igjen. Og det blir det ingen effektiv oppvask av uansett hvor mye såpe du pøser på.

Nei, dette vannet er og blir et mysterium, så det er godt hjelpemidler som kjøleskapet og vannkokeren er oppfunnet!

2 kommentarer:

Ensom Majestet sa...

Camma:) skal du ikke blogge litt mer snart? eller er du for opptatt med optikken?

Camilla sa...

Hehe, jeg må vel det, men er ikke så mye spennende å blogge om for øyeblikket.. Pluss at jeg har vært litt opptatt. Skal se hva jeg kan få gjort klegg ;)