fredag 3. april 2009

Norske talenter..



Da var det avgjort hvem av kveldens semifinalister som får en plass i finalen, og jeg må si jeg er skuffet over det norske folk. Ikke for å rakke ned på Sebastian som tok førsteplassen, men jeg synes det var flere andre som fortjente plassen i stedet for ham. Han sang pent han, og han er for all del ikke stygg å se på heller, men fløtepuser har vi nok av i media...! 

Hva med det utrolige talentet som lå i dagens pianist - Diem Tran - eller dansegruppen Cre-8 som gav alt og imponerte stort, for å nevne noen..? Det er nok av programmer der sangere kan vise seg frem og komme seg videre, men det er få programmer der de andre talentene får utfolde seg. Jeg synes heller disse talentene bør stikke av med seieren. Og dette sier jeg ikke bare fordi de ikke synger, men rett og slett fordi de var bedre, og de imponerte og fanget meg mer enn hva vår kjære sanger gjorde. Men som vanlig er det vel en sanger som stikker av med seieren... Tiden vil vise.

Heia Diem og Cre-8 sier bare jeg!

1 kommentar:

Panserlugg sa...

enig! slik var det i alle de åra jeg var med på ungdommens kulturmønstring, de sendte haugevis at sangere og dansere videre, men nesten ingen som kunne tegne! Det er på tide at trenden snur, vi har nok av sangtalenter... :)