tirsdag 7. april 2009

Påskeferien nærmer seg.


Nå er det snart ferie, og det gjenstår kun en kort arbeidsdag i morgen før jeg kan ta en pause og slappe av. De to siste dagene har jeg jobbet for lønn, altså har jeg ikke vært i praksis (i praksis er nemlig timelønnen 0,-). Derfor har det blitt butikkarbeid og ingen synsundersøkelser og slikt. Egentlig er det deilig å kunne gjøre litt av det en periode og. Er ganske stolt av innsatsen også, spesielt i forhold til solbriller der jeg har solgt en del! Har også ryddet opp i lageret som var ganske kaotisk for øyeblikket.

Det er forresten mye lekkert/stilig på solbrillefronten i år. Her er en smakebit:

   
Tom Ford

Pucci

  
Dior


Bruuns Bazaar

Carrera

Marc Jacobs

Bottega Veneta 
(denne er vel strengt tatt fjorårets, men tøff er den!)

2 kommentarer:

Karen sa...

Åh, jeg elsker Bruuns Bazaar-brillene...

Camilla sa...

Me too, men jeg kler dem dessverre ikke. Har kjøpt et annet par fra Bruuns da ;)