lørdag 25. april 2009

Russekro for HiBu-studentene


I går dro jeg hjem til Kongsberg for å delta på årets "russekro" som arrangeres av studentene ved HiBu hvert år for å mimre tilbake til tiden vi gikk kledd i rødt, blått eller sort. Det var en hyggelig kveld med solskinn (hvertfall til å begynne med) og masse kjentfolk. Gjensynet med klassekamerater og andre medstudenter var supert - jeg trengte litt påfyll av Kongsberg-energien!

Dessverre var det ikke en like hyggelig morgen. Da jeg våknet, fikk jeg øynene opp for hvilken galskap som har pågått i mitt nærvær. Gårdsplassen er rimelig bombet, noe man skulle tro var mulig å unngå med tanke på at det var nogenlunde voksne mennesker som festet i går kveld/natt. Enda verre er det at det er beboerne i Frogs vei som må stå for oppryddingen. Heldigvis bor jeg i Oslo om dagen og rømte i dag morges for å jobbe.. Lykke til må sies til dem som skal rydde!



2 kommentarer:

Inger sa...

trivelig.. alltid trist å "måtte" rømme fra slike opprydninger :p

Camilla sa...

Ja, veldig trist. Fikk litt vondt i hjertet mitt, faktisk.. :p