fredag 3. juli 2009

Varmt!

Jeg vet ikke om andre har fått det med seg, men det er varmt om dagen... Dyne er redusert til dynetrekk som igjen er redusert til ingenting, og viften står på på rommet 24/7. Jeg renner vekk! 


Flere som føler seg som henne?

Heldigvis fungerer endelig aircondition på jobben som den skal uten å renne hver gang vi skrur den på. Dermed er faktisk temperaturen på jobb ganske overkommelig, og gjett om jeg er takknemlig!

Sol og sommer er fantastisk, men det har også sine negative sider når kunder kommer sure inn og hisser seg opp for alt og ingenting. Jeg velger i god tro, og til kundenes forsvar, å mene at hetebølgen som slår gjennom landet er med på å forsterke frustrasjonen de måtte føle og dermed føre til ymse utbrudd. Selv min rolige og ellers hyggelige mor holder på å gå av hektene. 

Det blir generelt mye uff'ing og akk'ing om dagen, men vi skal vel prise oss lykkelige over at solen skinner og badevannet måler 23 grader. Nå gjelder det bare å komme seg ut og få testet det. Jeg satser på å endelig få gjennomført årets første utendørsbading (ja, sånn går det når man jobber og er sliten når man er ferdig på jobb) på min frilørdag i morgen =) 

God sommer! Ikke glem solbriller og solkrem ;)


Ingen kommentarer: