lørdag 11. juli 2009

Shopping.


På torsdag fikk jeg plutselig veldig lyst til å bruke litt penger. Jeg hadde sett noen fine kjoler i et magasin, og gikk til Gina Tricot for å prøve dem. Jeg fant ikke de jeg lette etter, men derimot en annen fin kjole. Bonusen var at den kun kostet 199,- Da måtte jeg jo bare slå til! 



I tillegg kjøpte jeg et par rimelige sko jeg tenkte jeg kan bruke på jobb eller andre anledninger der jeg føler for å bruke noen enkle, "høyhælte" sko.



Til slutt gikk jeg innom Platekompaniet og kjøpte meg to DVD'er. Da følte jeg meg ganske tilfreds med dagens pengebruk og vendte nesen hjemover.



Sist, men absolutt ikke minst, må det sies at jeg den siste tiden har tatt meg selv i å bli fullstendig fengslet av Stieg Larssons "Jenta som lekte med ilden". Etter å ha sett "Menn som hater kvinner" på kino, følte jeg for å sette meg inn i fortsettelsen og kjøpte derfor oppfølgeren i Millenium-serien. Boken ble spennende allerede i løpet av de første sidene, og spenningen bygger seg opp for hver gang jeg blar om! Jeg leser den på bussen til og fra jobb, i lunsjen og på kveldene. Jeg nærmer meg allerede slutten og kan nesten ikke vente med å få vite hvordan det hele ender. Jeg er ikke en person som leser mye bøker, men dette er litteratur man rett og slett ikke kan gå glipp av! Hittil 380 nervepirrende og fascinerende sider av totalt 623, det er alt jeg har å si.



Ingen kommentarer: