mandag 2. februar 2009

Er man først på bloggebølgen..


Har fått et lite kick til å blogge nå, så jeg får gjøre det så lenge det varer..

Må først og fremst skryte litt av meg selv som for en gangs skyld vant et brettspill - Monopol - i går. Jeg satt igjen med 111 600 000 kroner da Nina, Kristian og jeg var ferdige og eide i tillegg noen hoteller. Moro!



I dag har jeg tatt en runde rundt for å besøke andres bloggverden, og "plutselig" kom jeg over Karens side der hun hadde blogget en oppfordring om å sjekke ut hennes MySpace. Der hadde hun lagt ut en aldeles nydelig (selvskreven) låt som jeg tar meg den frihet å sitere refrenget til (håper jeg har skrevet av riktig):

"Open the window, keep it cold
And make time for untold stories to unfold
Take a breath and laugh at those things that you've been told
Get the setting right
You'll see how well it goes"

Sjekk den ut her

Nå er det sengetid for små piker, selv om det ikke er noen forelesning (såvidt jeg vet) i morgen..

God natt!