lørdag 14. februar 2009

Kveldsbad og badstue er digg!


Sahar og jeg hadde tenkt oss å ta en liten svømmetrening i går ettermiddag, men da vi kom til hallen, viste det seg at det ikke var åpent for allmennheten. Likevel ble det et bad på meg, for på kvelden ville gjerne Erik som jobber der (og går på skolen min), ta seg en dukkert selv. Han, en kompis av ham (Sjur) og jeg dro dit etter stengetid og fikk dermed bassenget for oss selv. Det ble ikke så mye trening, men moro hadde vi det der vi plasket rundt med de lekene vi kunne finne for deretter å ta en avslappende tur til badstuen. Kvelden ble avrundet med en lang og varm dusj før gutta kjørte meg hjem. Dette må gjentas!

Nå er det like før jeg skal ned til byen for å halvere hårlengden min. Spennende! Håper det blir bra, krysser fingrene for det!

Ingen kommentarer: