fredag 6. februar 2009

Hyggelig overraskelse!


I dag ble det en del frustrasjon på optoteknikken når jeg opptil flere ganger oppdaget riper i glassene jeg hadde slipt eller presterte å få skår i dem. Jeg holdt nemlig på med de siste innleveringene noensinne i optoteknikk, og jeg ville bli ferdig så fort som mulig. Trodde også jeg var ferdig og klar for å levere inntil jeg tok en nøyere titt på glassene og oppdaget riper. Herding på glassene er noe de ikke har hørt om på skolen, kanskje fordi de betaler 3 kroner pr glass (eller noe i den duren). Så da ble det omslip, men også der dukket det opp riper. Det er bare jeg som har sånn uflaks, det er jeg ganske sikker på. Til slutt lot jeg det være igjen en ripe og leverte likevel. Det får da være grenser for hvor mange ganger man skal gjenta prosessen (og jeg var forbi alle gode(?) ting er tre..).

Heldigvis fikk jeg en hyggelig overraskelse da jeg kom hjem og sjekket postkassen. Det var faktisk post der, og ikke bare reklame, men også et PERSONLIG BREV =) Min gode venn, Tore, fra FHS hadde sendt meg en liten oppdatering på hvordan livet som student utarter seg i Trondheim, og det var hyggelig lesing. Takk Tore!

(Er jeg ikke flink til å sensurere personlig informasjon?)


Nå har jeg igjen satt meg ned for å jobbe med kasus, og jeg nærmer meg faktisk slutten. Jeg fant ut at jeg nesten må gjøre det ferdig i dag så jeg kan bli hjemme i Oslo etter jobb i morgen for å kunne tilbringe morsdagen med mamma'n min på søndag. Det fortjener hun nok, synes jeg. Dessuten er det Fredtunjentekveld i morgen som det hadde vært hyggelig å stikke innom.

Bare 4 synsprøver igjen nå forresten, og så er det praksistid!

Ingen kommentarer: