torsdag 19. februar 2009

What to do..?


Jeg har nå gjort ferdig og levert alle synsundersøkelsene, det er kun én forelesning igjen før vi skal ut, og vi har fri fra skolen i dag. Veldig deilig, men hva i all verden skal jeg finne på? Jeg har allerede ligget leeenge i sengen fordi jeg var ganske sent oppe i går. Da var det middag med "Frogs vei"-folka i klassen, og vi koste oss med kylling m/ost og bacon og litt god vin/øl for de som ønsket det. NAM! =) Samtalen dro ut i de lange nattetimer, og vi hadde det veldig moro og hyggelig.

Problemet nå er at de fleste er slitne etter gårsdagen, og ingen orker å leke :p Så da sitter jeg her da.. Kanskje jeg skal fortsette litt med boken min som jeg nå er kommet omtrent halvveis i. God lesing, og jeg merker jeg t.o.m. blir en smule inspirert ;)

Ingen kommentarer: