torsdag 26. februar 2009

Mye spennende i vente!


I dag ble jeg vekket av brannalarmen (som ringer ekstremt høyt!) kl. 9.00 fordi de i etasjen under meg presterte å brenne maten sin. Bestilte like greit innboforsikring da den ga seg - vet aldri når alarmen ringer på ordentlig. Tror de gjentatte gangene den har blitt utløst har skremt meg en smule.. Det er ikke første gangen jeg har måttet gå ut i morgenkåpe for å si det slik.

I grunn var det like greit at jeg ble vekket da jeg likevel måtte "tidlig" opp for å få sagt hadet til Nina og Kristian som reiste til Bergen i dag. Der skal de nemlig ha praksisen sin. Det kommer til å bli rart å være borte fra dem i 5-6mnd, jeg har tross alt vært hos dem omtrent hver dag siden jeg flyttet til Frogs vei!

I morgen er det fagdag med Specsavers, og de skal snakke om samsynsproblematikk og kontaktlinser for presbyope (alderslangsynte). Gleder meg! Jeg har halvveis blitt ansvarlig for studentene i forhold til turen også. Meldte meg på tidlig og sendte en mail angående transport til arrangøren, og plutselig ringte han meg og ba meg ordne litt av hvert. Jaja, moro med litt ansvar =)

Om 4 dager begynner praksisen, og jeg har kommet ganske langt med pakkingen. Ble litt ivrig da jeg begynte. Fant ut at det er mye man skal ha med seg når man skal flytte hjem igjen.. Det blir nok taxi ned til toget, og så får jeg håpe at jeg har en snill mor som har tid til å hente meg på Lysaker. Snill er hun hvertfall! =)



På lørdag kveld blir det happening for Tim fra FHS som kommer til Oslo. Gleder meg masse til å se ham igjen, for det begynner å bli lenge siden sist nå. Det er dessverre ikke så ofte jeg besøker Nord-Norge....

Det var alt for denne gang.

2 kommentarer:

Panserlugg sa...

hæ, kjøpte du innboforsikring rett før du flytter til Oslo? Eller skal du flytte tilbake snart?

Hils Tim! Er ikke så ofte slike folk kommer til Trondheim gitt. :P (er jo ikke så ofte jeg kommer til Oslo heller men ;D)

Camilla sa...

Hehe, kjøpte til hybelen i Kongsberg ja. Kommer til å beholde den, og man vet jo ikke hva folk finner på mens jeg er borte. Kommer til å ha en del av tingene mine her..

Skal hilse, vet du =)